Firmy, które chcą w szczególny sposób wyróżnić się na tle konkurencji oraz potrzebują solidnej i przyciągającej wzrok identyfikacji wizualnej sięgają po reklamy świetlne. Kreatywnie przygotowany projekt nie tylko przyciągnie nowych klientów, ale również w interesujący sposób wzbogaci otoczenie. Jakie są dla nich ciekawe zastosowania? Podpowiadamy.
Reklama zewnętrzna
Powszechne zastosowanie reklam podświetlanych dotyczy zwłaszcza elementów takich jak trójwymiarowe litery 3D oraz wyraźne logo. Umieszcza się je bezpośrednio nad wejściem do sklepu lub budynku. W przypadku droższych projektów stosuje się duże i wyraźne symbole, które umieszcza się na dużych wysokościach. W przypadku sprzyjających miejsc, a więc nieosłoniętych przez inne budynki, możliwe jest efektywne zbudowanie świadomości o marce.
Warto wiedzieć, że przed zamontowaniem reklamy świetlnej LED blisko jezdni potrzebna jest zgoda zarządcy danej drogi. Dopiero po otrzymaniu pozytywnej decyzji możliwe jest jej ustawienie. Kluczową kwestią w takim przypadku jest to, że postawiona reklama nie może oślepiać kierowców. Nie powinna także w żaden sposób kojarzyć się ze znakami drogowymi. Ciekawy projekt reklamy w miejscu w którym panuje duży ruch może przynieść bardzo wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa. Dlatego warto postarać się o przygotowanie pomysłu, który będzie zarówno zgodny z wytycznymi, jak i atrakcyjny dla odbiorcy. Podświetlany moduł reklamowy nie kosztuje wcale dużo, a umieszczony w przemyślanym miejscu, w dłuższej perspektywie czasu może okazać się bardzo trafioną inwestycją.
Reklama świetlna we wnętrzu
Firma, która przywiązuje wagę do identyfikacji wizualnej powinna zadbać o to, aby również we wnętrzu siedziby firmy lub sklepu znalazło się miejsce na naścienną ekspozycję świetlną. Coraz częściej stosuje się atrakcyjne elementy LED. Niekoniecznie musi to być nazwa firmy lub jej logo. Bardzo często iluminacje we wnętrzu sklepu nawiązują po prostu do ważnych świąt. Mogą także wskazywać atrakcyjne przeceny i informować klienta o tym w jakiej sekcji salonu znajdzie to czego aktualnie poszukuje.
Przy tworzeniu reklamy świetlnej do dowolnych wnętrz nie obowiązują praktycznie żadne ograniczenia co do ich kształtu, charakterystyki świecenia oraz zastosowanych barw. Na uwagę szczególnie warto zwrócić pod kątem możliwości tworzenia atrakcyjnych form 3D. Dzięki iluminacji w przemyślany sposób oświetlają część pomieszczenia i świetnie sprawdzają się to tego, aby podkreślić nastrój w takich miejscach jak biura, sale konferencyjne lub pomieszczenia socjalne dla pracowników.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.